6 клас.
25.05.2022
Виконай підсумкову контрольну роботу за 16.05!!!
23.05.2022
Тема:Відеоекскурсія вивчення рослинних угрупувань рідного краю.
Продивись відео.
18.05.2022
Тема:Будова та життєдіяльність організмів рідного краю
Опрацювати відео.
16.05.2022
Контрольна робота №2 (підсумкова)
І рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала, всього 3 бали)
Вкажіть правильну відповідь («так» чи «ні»)
1.Серед грибів є одноклітинні та багатоклітинні організми.
2.Гриби - це окреме царство організмів.
3.Лишайники ростуть набагато повільніше, ніж рослини.
Тестові завдання з однією правильною відповіддю
4.Назвіть гриб, який належить до пластинчастих:
а) білий гриб; б) опеньок; в) маслюк; г) підберезник.
5. Плодові тіла шапкових грибів - це органи, в яких:
а) утворюються спори; б) дозріває насіння; в) відбувається фотосинтез; г) утворюються плоди.
6. Дріжджі належать до: а) бактерій; б) рослин; в) грибів; г) тварин.
ІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 1 бал, всього 3 бали)
Виберіть із запропонованих відповідей кілька правильних.
7. До грибів-паразитів відносяться:
а) мукор; б) трутовик; в) мухомор; г) сироїжка; д) фітофтора.
8. Як розмножуються гриби?
а) насінням; б) спорами; в) брунькуванням; г) частинами міцелію; в) гіфами.
9. Роль грибів-сапротрофів у природі:
а) погіршують родючість ґрунтів; б) здійснюють санітарну функцію; в) поліпшують родючість ґрунтів; г) руйнують гумусовий шар ґрунту; д) беруть участь у ІІІ рівень (правильне розв’язання кожного завдання оцінюється в 1 бал, всього 3 бали)
10. Установіть відповідність між видами грибів та групами, до яких вони належать:
А їстівні гриби 1 мухомор;
Б отруйні гриби 2 підберезовик;
В умовно їстівні 3 дощовик несправжній;
4 білий гриб;
5 вовнянка.
11.Вкажіть спільну ознакою для грибів і рослин
а) автотрофне живлення
12. Дайте визначення.
Що таке мікориза?
ІV рівень ( 3 бали)
13. Чим гриби подібні до рослин і чим від них відрізняються?
11.05.2022
Міні -проєкт
Тема:Гриби у біосфері та житті людини.
09.05.2022
Тема: Значення грибів в природі та житті людини.
Опрацювати презентацію.
Виконати тести.
04.05.2022
Тема:Розмноження і поширення грибів
Опрацювати презентацію.
Виконати тести
02.05.2022
Практична робота №5
Тема :Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
Опрацювати відео.
Виконати практичну роботу у зошиті , використовуючи відео,параграф 55 підручника , стор 211(оформлення практичної)
27.04.2022
Тема:Нижчі грибиЛабораторне дослідження 16.
"Будова цвілевих грибів"
Опрацювати презентацію.
Опрацювати параграф 52, виконати лабораторне дослідження, використовуючи презентацію.
25.04.2022
Тема:Особливості живлення грибів.
Опрацювати презентацію. Зробити опорний конспект.
20.04.2022
Тема:Особливості будови грибів.
Лабораторне дослідження 15.Будова шапинкових грибів.
Опрацювати презентацію.
Зробити опорний конспект, виконати лабораторне дослідження.
18.04.2022
Тема:Узагальнення вивченого "Різноманітність рослин"
Виконай тести.
13.04.2022
Тема:Значення рослин для існування життя на планеті Земля.Значення рослин для людини.Сільськогосподарські рослини.
Опрацювати презентацію.Зробити опорний конспект і отримай оцінку. Виконай завдання презентації.
11.04.2022
Тема: Життєві форми рослин.Рослинні угрупування.
Опрацювати презентацію. Зробити опорний конспект, вислати на вайбер
06.04.
Тема:Практична робота4:
Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.
Опрацювати презентацію.
04.04.2022
Тема:Практична робота 3:
Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
Опрацювати презентацію. Виконати в робочих зошитах, в допомогу презентація і підручник.
30.03.2022
Тема:Покритонасінні.
Опрацювати презентацію.Виконати тести.
28.03.2022
Тема:Голонасінні.
Опрацювати презентацію. Зробіть опорний конспект.
Не забувайте здавати дабораторні дослідження і міні проєкти.
23.03.2022
Тема:Міні проекти за вибором.
1.Як утворився торф і кам'яне вугілля.2. Викопні рослини.
Здайте лабораторні дослідження, підготуйте один з міні проектів.Пришліть на вайбер для оцінок.Обов'язково!!!
21.03.2022
Тема:Папороті,хвощі,плавуни.Опрацюй презентацію.Виконай лабораторне дослідження,параграф 143 сторінка 162.
16.03.2022
7 клас
25.05.2022
Виконай підсумкову контрольну роботу за 18.05!!!
24.05.2022
18.05.2022
Виконай тести
11.05.2022
10.05.2022
03.05.2022
Опрацювати параграф 48, на стор 209-210 виконати практичну роботу, викоритовуючи картинки та відеоматеріали.
27.04.2022
Зробити опорний конспект.
26.04.2022
відео.
20.04.2022
відео.
19.04.2022
13.04.2022
12.04.2022
06.2022
05.04.2022
30.03.2022
Опрацювати презентацію.Зробити опорний конспект.
29.03.2022
23.03.2022.
22.03.2022
Тема:Практична робота№6.
Порівняння головного мозку хребетних тварин.Опрацюй параграф 43, виконай практичну роботу на стор.187.
16.03.2022
14.03.2022.
.Опрацювати презентацію
25.05.2022
23.05.2022
18.05.2022
Виконай тести
16.05.2022
Виконати тести.
11.05.2022
09.05.2022
04.05.2022
02.05.2022
27.04.2022
25.04.2022
20.04.2022
18.04.2022
13.04.2022
11.04.2022
06.04.2022
04.03.2022
30.03.2022.
23.03.2020.
21.03.2022
Тема: «Нервова система
Тестові завдання з однією правильною відповіддю.
1. Черепно-мозкові нерви належать до нервової системи:
а)
центральної
б)
периферичної.
2. Укажіть, чим утворена кора великих півкуль:
а)
тілами нейронів та їхніми короткими відростками;
б)
короткими відростками нейронів;
в)
довгими відростками нейронів;
г)
довгими та
короткими відростками;
3. До ЦНС належить:
а)
спинномозкові нерви;
б)
спинний мозок.
4.
Укажіть складову головного мозку, в якій міститься гіпоталамус:
а) довгастий мозок;
б) міст;
в) середній мозок;
г) проміжний мозок;
5.
Укажіть речовину, з якої утворена підкірка півкуль головного мозку:
а) лише біла речовина;
б) лише сіра речовина;
в) скупчення сірої
речовини в білій;
г) скупчення білої
речовини в сірій;
6.
Виберіть складові периферичної нервової системи:
а) стовбур головного
мозку;
б) передній мозок;
в) спинний мозок;
г) черепно-мозкові нерви;
Доповніть незакінчене речення.
Соматична системакерує______
ДО ЦНС належить_________
Відповідь організму на подразнення за участю нервової системи – це ___________;
6. Установіть відповідність між складовими головного мозку та їхніми функціями:
А довгастий мозок 1 носій людського інтелекту
Б міст 2 центри, що контролюють міміку,
жування, поставу, рівновагу;
В мозочок 3 центр дихання та кровообігу
Г проміжний 4 відповідає за координацію рухів
Д кінцевий 5 складається з таламуса та
гіпоталамуса
6 знаходиться центр колінного рефлексу
А(_____);
Б(___); В(___); Г(___); Д(___);
Установіть відповідність між відділами нервової
системи та їхніми функціями:
А соматична 1 до її складу входить головний та
спинний мозок;
Б вегетативна 2 до її складу входять нерви, нервові
сплетіння, вузли;
В центральна 3 керує рухами скелетних м’язів
Г периферична 4 регулює роботу внутрішніх органів
5 приймає участь в процесі
кровотворення
А(___); Б(___); В(___); Г(___);
Дати відповідь на одне питання.
- Чому довгастий мозок називають « великою дорогою» ?
- Чому пошкодження довгастого мозку небезпечне для життя?
14.03.2022
Різнорівневі
завдання з біології 8 клас «Головний мозок»
І. Рівень. Вибрати одну правильну відповідь:
Правильна
відповідь – 0,5 бала
1. Носієм людського інтелекту є:
А. гіпоталамус
Б. чутливі зони
В. кора великих півкуль
Г. довгастий мозок
2. Нервом центром кори великих півкуль є:
А. нейрон
Б. скупчення тіл нейронів
В. скупчення довгих
відростків нейронів
Г. скупчення тіл та коротких відростків нейронів
3. Міст зв’язує між собою:
А. спинний і довгастий мозок
Б. довгастий і середній
мозок
В. середній і проміжний мозок
Г. довгастий і мозочок
4. Вищим відділом нервової системи є:
А. спинний мозок
Б. головний і спинний мозок
В. головний мозок
Г. мозочок і спинний
мозок
5. Продовженням спинного мозку є:
А. довгастий мозок
Б. середній мозок
В. мозочок
Г. головний мозок
6. Основними складовими проміжного мозку є:
А. таламус і гіпофіз
Б. гіпоталамус
В. черепно-мозкові нерви
Г. таламус і гіпоталамус
ІІ
Рівень. Встановити послідовність розміщення відділів
головного мозку починаючи з великих півкуль:
Правильна
відповідь - 1 бал
А. Спинний мозок
Б. Середній
В. Міст
Г. Проміжний
Д. Кінцевий
мозок
Е. Довгастий
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ
Рівень. Встановити відповідність:
1. Між відділами головного
мозку та їх функціями:
Правильна
відповідь – 2 бали
|
А. Середній
|
1.
центр безумовних рефлексів |
|
Б. Мозочок |
2.
регуляція серцевої діяльності |
|
В. Довгастий |
3. центр больової чутливості |
|
Г. Проміжний (таламус) |
4.
мовлення, пам'ять, мислення |
|
|
5.
координація рухів |
|
|
6. центр координації міміки |
|
А |
Б |
В |
Г |
|
|
1 |
|
|||
|
2 |
||||
|
3 |
||||
|
4 |
2. Між видами нервової
системи та їх функціями:
Правильна
відповідь – 2 бали
|
А. Вегетативна |
1. збирає інформацію від органів
чуттів |
|
Б. Соматична |
2. іннервує опорно – рухову систему |
|
|
3. підтримує гомеостаз |
|
|
4. поділяється на соматичну і
парасимпатичну |
|
А |
Б |
|
|
1 |
|
|
|
2 |
||
|
3 |
||
|
4 |
ІV Рівень. Користуючись
малюнком встановити:
1.
Складові
головного мозку:
Правильна
відповідь – 2 бали
|
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
|
|
6. |
|
|
7. |
|
2.
Частки
півкуль головного мозку:
Правильна
відповідь – 2 бали

|
1. Жовтий |
|
|
2. Синій |
|
|
3. Зелений |
|
|
4. Рожевий |
|
|
5. Червоний |
|
Завдання для Васі.
Тести по темі: "Головний мозок людини"(Використай параграф 39.та малюнки параграфа)
Питання №1 Задній мозок включає такі відділи: А) середній Б) мозочок В) міст Г) проміжний
Питання №2 Стовбур головного мозку не включає такий відділ: А) середній Б) мозочок В) міст Г) довгастий мозок
Питання №3 Це сітчастий утвір, що сприймає й розподіляє інформацію та підтримує тонус усіх відділів ЦНС: А) стовбур головного мозку Б) великі півкулі В) ретикулярна формація Г) передній мозок
Питання №4 Назвіть відділ головного мозку, у якому сіра речовина розташована зовні: А) довгастий Б) проміжний В) середній Г) мозочок
Питання №5 Цей відділ є центром життєдіяльності в організмі людини, при його пошкодженні наступає миттєва смерть: А) середній Б) проміжний В) довгастий Г) мозочок
Питання №6 В цьому відділі мозку знаходяться підкіркові центри зору і слуху: А) середній Б) проміжний
І рівень(0,5 б)
1.За правилом екологічної піраміди чисел, загальна кількість особин, що беруть участь в ланцюзі живлення з кожною ланкою:
а)зменшується, б)залишається незмінною, в)збільшується.
2.Науку про взаємозв'язоки певних організмів та їхніх угрупувань між собою та довкіллям називають:
а)біологія, б)цитологія,в)генетика, г)екологія
3. Термін "біогеоценоз" у 1942 році запропонував відомий еколог:
а)К.Мебіус, б)Е.Зюсс,в)В.М. Сукачов
4. Популяції автотрофних організмів здатних синтезувати органічні речовини з неорганічних, називають:
а)консументи, б)продуценти, в)редуценти,г)антогоністи
5. Популяції гетеротрофних організмів, які живляться живими істотами чи мертвою органічною речовиною, називають:
а)консументами, б) продуцентами,в)редуцентами
6. Біотичний фактор природного середовища:
а)вода, б)грунт,в)клімат,г)взаємозв'язок між особинами в популяції
ІІ рівень
Дати визначення термінам (1 бал)
7.Біосфера______________________
8.Заказник______________________
9.Колообіг речовин______________
ІІІ рівень (2 бала)
10. Встановіть відповідність:
Встановіть відповідність:
|
Фактори |
Приклади |
|
1. Антропогенні |
А) співіснування риб
і земноводних у водоймі; |
|
2. Біотичні |
Б) викиди автотранспорту, заводів, вибух
ядерного реактора; |
|
3. Абіотичні |
В) тип грунту, вивезення побутових відході; |
|
|
Г) температура, вологість, тиск, солоність води. |
11.Розташуйте етапи вторинної сукцесії по порядку їх виникнення:
а)формування молодого соснового лісу; б)зникнення культурних рослин; в)формування трав'янисто-чагарникової рослинності;
г)розвиток бур'янів.
ІV рівень
Дайте розгорнуту відповідь (2 бали)
12.Що таке біосфера і чому її не можна вважати окремою оболонкоюЗемлі.Відповідь обгрунтуйте.
Опрацювати параграф 55, зробити письмово"поміркуймо"
відео.
Популяції, особини яких НЕ можуть схрещуватися між собою, називаютьс
Маса особин популяції, що припадає на одиницю площі або об'єму - це
Середнє число особин популяції, що припадає на одиницю площі або об'єму - це
Розподіл особин популяції по території, яку вона займає, це
Система взаємозв'язків між особинами популяції, що проявляється в їхній поведінці - ц
Підтримання чисельності популяції на оптимальному рівні - це
Періодичні зміни чисельності популяцій та їх структури - це
Сукупність особин одного виду, які відтворюють себе протягом великої кількості поколінь і тривалий час займають певну територію, функціонуючи й розвиваючись в одному або ряді біоценозів - ц
Співвідношення в популяції особин різних статей різного віку - це
Унікальний набір алелів кожної популяції називают
Ем да
ВідповістиВидалитиЯ люблю біологію
ВідповістиВидалитиНе люблю біологію
ВідповістиВидалити